۸ پاسخ

اهان میخای چاق بشی .. خب اینطوری ک کارت راحت تره خواهر فقطططط بخوررر نون برنج سیب زمینی و ...

اینکه نگا نکنی وقت ناهار یا شام هست همیشه درحال خوردن باشی 🤣🤣

منم ۴۶ کیلو بودم به بدبختی الان شدم ۴۹، چون قدم بلنده دکتر گفته باید ۶۰ بشی حداقل

بخداچاقی راحته بخوریددیگه ..این لاغریه که سخته

من یه مدت تخمه سیاه خوردم هر شب چند کیلو چاق شدم

شیرینی لعنتیییی

من خودمو شخصا بی تحرکی و نون و کیک چاق میکنه
تا بیکارم کیک میپزم یا غذای لقمه ای درست میکنم میشینم پای سریال و میخورم بعداز ظهرا

کربوهیدرات

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۵ سالگی
مامان دوتا گل پسر❤️❤️ مامان دوتا گل پسر❤️❤️ ۵ سالگی