اهان میخای چاق بشی .. خب اینطوری ک کارت راحت تره خواهر فقطططط بخوررر نون برنج سیب زمینی و ...
اینکه نگا نکنی وقت ناهار یا شام هست همیشه درحال خوردن باشی 🤣🤣
منم ۴۶ کیلو بودم به بدبختی الان شدم ۴۹، چون قدم بلنده دکتر گفته باید ۶۰ بشی حداقل
بخداچاقی راحته بخوریددیگه ..این لاغریه که سخته
من یه مدت تخمه سیاه خوردم هر شب چند کیلو چاق شدم
شیرینی لعنتیییی
من خودمو شخصا بی تحرکی و نون و کیک چاق میکنه
تا بیکارم کیک میپزم یا غذای لقمه ای درست میکنم میشینم پای سریال و میخورم بعداز ظهرا
کربوهیدرات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.