۱۱ پاسخ

نهه روغن و رب دارهههه

این ک فقط روغنه

رب گوجه اصلا نده

روغنش زیاده وگرنه من میدم

وای خیلي چربه انگار😨

اگه ادویه نداره بله

من میدم

منم میدم اگه ادویه نداره بده خیلی هم مقوی خوبه

با این حجم روووووووغن

نه چون ادویه دارع

ادویه داره؟

سوال های مرتبط