۱۳ پاسخ

به نظر من خودتون محدود نکنید از الان بخواهید اینجوری باشید بچه هم همینجوری عادت میکنه و سختش میشه
من حتی دوره شیر دهی هم میخورم همه چی
شاید کم کنم مثل سیر و پیاز و ولی حذف نکردم

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودك هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم با هر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

چند تا دونه بخور برا هوست. دیگه اینجور چیزا رو کلا برا آدمای عادی هم میگن استفاده نکنن چه برسه باردار. خیلی نمک و چربی دارن ، خدایی نکرده فشارت بالا میره و دچار مسمومیت بارداری میشی

بله عزیزم ضرر داره هم فشارت میره بالا هم ورم میکنی هم روغن ترانس بالا دارن
سعی کن کم بخوری با با ماست

من ک میخورم فقط پفک نمیخورم

من بعضیا وقتا هوس پفک میکنم‌ میدونم خیلی مضره ولی واقعا آدم‌نمیشه‌جلو خودش‌گرف😮‍💨😮‍💨

چیسب😅

میشه بخوری ولی نخور
منم دام میخواست امروز خوردم ازاونموقع معده ام خیلی درد میکنه😮‍💨🥹
فک کنم چون چندوقت نخوردیم معده عادت نداشت😕

نه بابا بخور
منم تا حالا ۳-۴ باری خوردم

نمک دارا دیگه فشار میبره بالا

نه هفته ای یکی بخور.سهمیه بندی کن زیاد نخوری

خیلی نمک داره و چربی داره
وگرنه سیب زمینیه دیگه ضرر نداره انچنان

منم دلم خواست

سوال های مرتبط

مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وهفتم بارداری