۴ پاسخ

مامان آنیسا حالت بهتره
راضی بودی از زایمانت من یه طبیعی آوردم سری دومم خیلی میترسم🥲

من پماد میزدم اکثر وقتا بقیه رو بیرون میکردم زیر انداز پهن میکردم باز میذاشتم بعد دستشوییم سشوار می‌گرفتم نوار هم دو ساعت یه بار عوض میکردم

باشامپو بچه خودتوبشور باسشوارم خودتوخشک کن

من سر این نی نی فقط هر روز حمام میکنم و سشوار میگیرم بعد حمام. ولی سر قبلی مراقبت بیشتری میکردم

سوال های مرتبط

مامان آرین آریا آیلا مامان آرین آریا آیلا ۴ سالگی