۸ پاسخ

ترکیبی میرم جلو چون شاغلم باید عادت کنه

انشالله بشه این یکی رو حتما شیر خودم رو میدم سر شیر خشک برای دختر اولم عذاب کشیدم امیدوارم دومی شیرخشکی نشه

تا وقتی خودم داشته باشم برا خودمو
اگه خودم شیر نداشتم شیر خشک میدم

هردورو میدم بیشتر خشک میدم چون سیر نمیشه اصلا

هر دو با هم

شیر خودمو

من شیر خودم‌‌ میدم. روزی ۲ بار هر بار ۳۰ سی سی شیر خشک هم میدم. البته فعلا میدم برای رفع زردی

من ترجیحم هردوتاشه

سوال های مرتبط