۱۰ پاسخ

دقیقا من و میگی‌۱۰سال سابقه کار خوب توی شرکت خوب استعفا دادم چون دلم نیومد بچه رو بزارم مهد تمام تمام زندگیم رو تعطیل کردم به خاطر این بچه به قول شما هم انگار آدم ندیده و غذا هم نمی خورع

اخ گفتی ما ها حساسیم بدتر میشن بچهامون

حرف دل منم هس. هر کی میبینم شاغله بچش از همه لحاظ بهتر بچه منه

وای تا ابد حق

چقد گل گفتی😅

هرچی حساس تر بدتر

👌👌👌👌🤣🤣🤣🤣

تنهانیستی😂

کاش یکی بگه علتش چیه🫠🫠

وای چقد حرف دلمو زدییییی مخصوصا اون قسمت انگار ادم ندیده🤣

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا ۳ سالگی
خانوما من به یه شخصی که هم سن و سال خودمه تو فامیل خیلی خیلی حسادت میکنم نمیدونم چرا انقد اون و شوهرشو با خودم و زندگیم مقایسه میکنم اون دوتا بچه پشت هم اوردع و شاغل نیست ولی خیلی شوهرش براش ارزش قائله و همیشه سر وضش مرتب و به روزِ و دختر عمم جاریشه میگفت ماهیانه پول میدع بهش ولی شوهر من اصلا اهل پول دادن نیست چون من شاغلم هیچوقت منو خرید نبرده میگه خودت پول داری کاری ندارم ولی درکل شوهرش خیلی هم ادم جذابیه هم براش همیشه استوری میزاشت و.... از خودم و افکارم و این مقایسه متنفرم ولی من چون شاغلم و راهم دوره و کلا سخت باردار میشم تو فکراینم یه دختر داشته باشم ولی میترسم نتونم خودمو جم و جو کنم و شوهرمم اخلاقاش بدتر بشه شماهم اهل مقایسه هستید؟
من سرکار میرم و شوهرم برام ارزش قائل نیست و نمیتونم به خودم برسم زیاد ولی یکی هست سرکار نمیره و انقد براش ارزش قائله شوهرش و رو سرش میزارن مادرشم نزدیکه بهش و شمال هم خونه دارن همیشه درحال تفریح و گردش بچه هاشم در بهترین جاها بزرگ میشن حالا من بچم در رفت و امد خونه این و اون و مهد....

# شیر خشک
#پوشک
جنین ######
فرزند پروری #####
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۴ سالگی
چند روز پیش یه جشنی با بچه ها رفتیم،اونجا یه دختر زیبای حدودا کلاس پنجمی هم با مامانش اومده بود که اکثر جشن داشت با گوشی بازی میکرد،
همه دست و کل و جیغ می کشیدند اما اون انگار تو عالم دیگه ای بود،
چند دقیقه ای هم که گوشی رو کنار گذاشته بود،جوری اخمو و بدعنق نشسته بود و حتی یکبار هم کف نزد که آدم دلش میسوخت به حال اینهمه کسلی و‌ انرژی منفی که یه بچه اینقدری داره و آخرش مامانش وضعشو دید وسط مراسم پاشدند رفتند...
و عجیب به فکر رفتم که چی به سر بچه هامون داره میاد
بچه مگه یه موجود خوشحال و رها و از هفت دولت آزاد نبود؟
چرا خیلی وقته ما دیگه بچه ای که از درخت و دیوار بالا بره یا تو کوچه لی لی کنند نمیبینیم؟
حتی تو پارک ها و مهمونیا هم به جای بازی و حرکت،یه گوشه نشستند و یک یا چند نفری سرشون تو گوشی؟
نگیم اینا از معضلات خونه آپارتمانی،بله سبک زندگی امروز بی تاثیر نیست اما تو روستا و با وجود خونه های ویلایی و ...هم باز بچه ها درگیر اعتیاد به مجازی شدند.
و برای همینه دیگه کمتر صدای قهقهه و بدوبدو و شیرین کاری کودکانه رو تو مسجد و پارک و مهمونیا میشنویم...
و معلومه میون اینهمه بچه بیحال کسل، بچه های پرانرژی که طبق طبیعت شون رفتار میکنند به اشتباه برچسب بیش فعال و اذیت کن و ...میگیرند!

✍️#زهرازینی_وند (مشاورکودک و خانواده)
🆔 @maman_moshaver
🌏اینجا نگاه تون به مادری عوض میشه
#نشربامنبع