خانوما اکوی قلب قل دوم اینو نوشته ینی چی

تصویر
۲ پاسخ

عزیزم من تاپیک قبلیتو دیدم خیلی نگرانت شدم نمیخوام بترسونمت فقط میخوام آگاه باشی
طول سرویکست خیلیییی پایینه دوقلو هم هستی
دوست من همین عید دوقلو باردار بود رفت آنومالی دکتر گفته بود طول سرویکست خیلی پایینه حتی دیگع نمیشه سرکلاژ کرد فرداش بیچارع هر دوتا بچه هاشو از دست داد دهانه رحمش باز شد بچه هاش سقط شدن

با استراحت و فلان اصلا درست نمیشع حتما برو دکتر خودت بگو میخوام سرکلاژ بشم تا دیر نشده بکن

با حرفامم قصدم ته دلتو خالی کردن نبود فقط خواستم کمکی کردع باشم
ایشالاه نینیاتو سالم بغل بگیریشون🙂🤍

مهم نیست،میگن نور سونگرافی که میخوره به قلب اکوژن میزنه،الان میفرسته اکو قلب تهش اونجا میگه همچین چیزی نیست و سالمه.تازه اگر اکوژن هم دیده بشه تا هفته ۳۶ اینا از بین میره.

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🩷 مامان فندق کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد