۶ پاسخ

عزیزم میشه توضیح بدی چرا ؟چون من از اول بارداریم جلوگیری میکردم میگن بده
الان چرا باید شروع کنم برا زایمان خوبه یعنی ؟

من از اول بدون جلوگیری بوود

من از اول داشتم🤦🏻‍♀️

از الان

من دو هفتس شروع کردم

از ۳۶ هفته تمام

سوال های مرتبط