یوگا خیلی استرس وکم میکنه
اگر میتونی بروکلاس یوگا
الهی که زودتر سلامت بشی
ببین بذو بیرون برو تفریح برو کلاس یجوری باید خودتو سرگم کنی تا از فکرش بیرون بیای چون فکر کردن بهش میشهمون که نباید بشه
برو پیش روانپزشک قرص قوی تر بخور
عزیزم منم داشتم بعد ۱۲ جلسه شیمی درمانی خوب شدم
اول که فهمیدم کلی گریه کردم فقط یبار خیلی اذیت شدم بشدت از همه لحاظ ولی همون اول خودمو سپردم بخدا
بخدا اصلا شعار نمیدم به خودش توکل کردم همش با خدا حرف میزدم دیگه آروم بودم نارحت میشدم و میشم همین الانم میگم چرا من ولی خب چاره چیه میخوام بگم اگع با خدا باشی دلت آروم میشه
امیدوارم پدرو مادرت هم بزودی شفا پیدا کنن چون همه چی دست خداست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.