یملیح دی،آز یه دا زیاده روی هرزادا خوش دری مامان فندوق♥️
من خوردم ولی معدم میسوخت
اسمش شنگه هست
ما میگیم شنگی سبزی صحراییه میتونی لین سبزی پلویی ریز کنی و باهاش سبزی پلو درست کنی فوق العاده خوشمزس عطر و بوش گیجت میکنه
شنگه چقدرخوشمزه🤤🤤🤤
ما ترکا که یملیک،یملیح میگیم
شنگه با نمک و سرکه یا ابغوره بزن بر بدن خیلی خوشمزس و هیچ ضرری هم نداره برای رفع یبوست هم عالیه
سلام عزیزم نه ضرر نداره گیاه شنگه مابا آبغوره وابلیمو میخوریم
به این میگن یلمیح مثل سبزی خوردن میخورن یابه اش خوردمیکنن زیادسبزی کوهی نخورممکنه الرژی یاضررداشته باشه
وای خدا بگمچیکارت نکنه دختر دو هفتس دارم دنبالش میگردمکنیس کنیس همیشه این موقع لود امسال نمیدونم سرده چیه در نیومده غش میکنم واسش😋😋🥺🥺
گرمی زیاد نخوری بهتره در حد چندتا
چقدر شبیه آجاره؟
ما پلوشو درس میکنیم شنگی پلو
شنگه با نمک ابغور یا قاره نوش جان کن
شنگه
نه هیچ ضرری نداره با نمک بخور خیلی خوشمزست
با نمک و ابغوره خیلی خوشمزه اس
تو منطقه ما خیلی پیدا میشه خودمون میریم میاریم دیگه نمیخریم😂🙃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.