خانوما این جواب بتا خوبه؟؟

تصویر
۶ پاسخ

برا من ۷۶ بود سه روز بعدش تکرار کردم

اره من پسرم تستم ۸۵ بود ایناییم که میگن تکرار کن چرته بالاتر از ۵۰ مثبته بارداری طبیعیه

چندروز تاخیر داشتی رفتی واسه ازمایش؟

باید 48ساعت بعد تکرارش کنی دوبرابر بشه

چن روز تاخیری؟

مثبت مبارکه

سوال های مرتبط

مامان نلین🎀✨ مامان نلین🎀✨ ۵ ماهگی
مامان لیاناو سپهر مامان لیاناو سپهر هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته دوازدهم بارداری