آره ۱۰ تا زدم روزی یک بار دور نافم
اره من هم
قبلش زدم هم بعدش
منم از ۳۵ هفته بارداری دارم میزنم
برای جلوگیری از لخته خون هست
حتما استفاده کن اینم بعد از زایمان سزارین چون ممکنه خون لخته بشه تو بدن خیلی خطر ناکه
من ده تا زدم
من زدم
اره من زدم
بله خیییلی مهمه
اره برای بعد زایمان سزار
ین میدن برای جلوگیری از آمبلی شدن خون حتما باید استفاده کنید
من از ماه هفت دارم میزنم بزن عزیزم تا خدایی نکرده امبولی نکنی
آره من ده تا زدم ،،، تو بازو
بعد از زایمان سزارین میدن یا طبیعی؟ برای چی هست؟
اره منم زدم ۱۰ تا
به من دادن نزدم
من الانم دارم میزنم😅
اره گلم من ۱۱ تا بهم دادن ۴۰۰۰ هزار و ۶۰۰۰ هزار،آنوکسان
واسه انعقاد خون میدن فک کنم
اره بزن ب بازو زده میشه
آنوکسا بزن خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.