۶ پاسخ

دکتر باید بگه

از ۴ماهگی اب میوه روشروع کن( اب پرتقال، انار، هندونه و...) و ۵ماهگی تمام فرنی و بیسکوت مادر

زوده. من ۴ ماه و ۲۴ روزگی شروع کردم پس زد معده اش
یک هفته رفلاکسش شدید شد بدبخت شدم از بس مریض داری کردم .

یه هفته مونده به ۶شروع کن

من ک یکم پوره سیب میدم بهش

دکتر برای دختر من چون رفلاکس داشت از ۴ ماه و ۲۰ روزگی شروع کرد

سوال های مرتبط