دکتر باید بگه
از ۴ماهگی اب میوه روشروع کن( اب پرتقال، انار، هندونه و...) و ۵ماهگی تمام فرنی و بیسکوت مادر
زوده. من ۴ ماه و ۲۴ روزگی شروع کردم پس زد معده اش
یک هفته رفلاکسش شدید شد بدبخت شدم از بس مریض داری کردم .
یه هفته مونده به ۶شروع کن
من ک یکم پوره سیب میدم بهش
دکتر برای دختر من چون رفلاکس داشت از ۴ ماه و ۲۰ روزگی شروع کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.