اگه نفخ نداره سرما خورده بهش پهلوشو بپوشون خوب میشه
دختر من شکمش صدامیده وگریه میکنه دلدرد هست نفخ داره دکتر بهش قطره بی بی کر و کولیک اید رو داده ولی همچنان گریه هاش شبانه رو داره😫😫😫
عادیه عزیزم خوب میشه کم کم
من یکم ابجوش نبات میدم یکوچولوام عرق نعنامیریزم خوب میشه
بچه ی منم صدا میداد دکتر گفت نفخه
ی گرسنشه ی سرما زده شده
خو بهش شیر بده گشنشه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.