شکم پسر قاروقورمیکنه کسی می دونه چکارکنم بهتر بشه

۷ پاسخ

اگه نفخ نداره سرما خورده بهش پهلوشو بپوشون خوب میشه

دختر من شکمش صدامیده وگریه میکنه دلدرد هست نفخ داره دکتر بهش قطره بی بی کر و کولیک اید رو داده ولی همچنان گریه هاش شبانه رو داره😫😫😫

عادیه عزیزم خوب میشه کم کم

من یکم ابجوش نبات میدم یکوچولوام عرق نعنامیریزم خوب میشه

بچه ی منم صدا میداد دکتر گفت نفخه

ی گرسنشه ی سرما زده شده

خو بهش شیر بده گشنشه دیگه

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمد🩵🩵 مامان امیرمحمد🩵🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۵ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۱۴ ماهگی