۳ پاسخ

سهمیه

نه سهیمه ایه

همه شیرا میشه سهمیه ای خرید ، سهمیه هر ماه ۸ تا ۱۰ تاست ولی جدیدا مد شده بین داروخانه ها میگن سیستم خرابه تا شیرخشک آزاد بگیریم پول آزاد میگیرن تو سیستم میزنن که خرید کردیم بعد پول اضافه رو بر میدارن برای خودشون 😏

سوال های مرتبط