قلم گرفتم چجوری درستش کنم

۳ پاسخ

اگه برای بچس همراهش فقط هویج بذار یه کوچولو نمکم بزن که چند مدت میمونه خراب نشه چیز دیگه ای نذار ، از شب بذارش رو گاز یه بارم چند تا قل که خورد ابشو عوض کن دوباره بذارش تا فردا عصر زیرش مث شمع روشن باشه ، همه ی رمقش در میاد گوشتشو مغزشو جدا کن بریز تو آبی که خیلی جمع شده بعد از صافی رد کن یوقت استخون ریز نمونده باشه بره تو گلو بچه بعدشم گوشتکوب برقی بزن توش یکدست بشه بذار تو قالب یخ یخ بزنه یا اینکه همشو تو ظرف پهن بریز بذار تو یخچال یک ساعت بعد میبنده بعد با چاقو مربع مربع کوچیک ببر بذارشون تو یه زیپ کیپ هربار یکیشو در بیار بنداز تو غذاش

میخای عصارشو درس کنی؟

توی قابلمه یکی دو تا پیاز متوسط خورد کن با چند حبه سیر ، قلم و زردچوبه و دارچین و اضافه کن و اب جوش بریز روش، ده ساعت تقریبا بزار بجوشه با شعله کم تا حسابی عصارش در بیاد و اب غلیظ بشه. بعد قلمارو جدا کن و ابشو از صافی رد کن و بعد بریز توی یه ظرف توی یخچال تا ببنده. بعد در بیار و مکعبی با چاقو برش بزن و بزار فریزر

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 ۱ سالگی