قلم گوسفند گرفتم چجوری بپزم چیزی باید بهش اضافه کنم؟؟

۴ پاسخ

من چنتا قلم رو با یه پیاز بزرگ که چهارتیکه کردم و هویج تیکه تیکه و سیب زمینی تیکه تیکه و برگ بو گذاشتم تو زودپز چند ساعت بعدش آبشو از صافی رد کردم مغز قلم رو به همراه یه مقدار گوشتای نازکش رو و همون آب رو ریختم تو گوشت کوب برقی و میکس کردم .
بعدریختم تو قالب یخ تو فریزر
و هر وقت بخوام یه تیکه ش رو استفاده میکنم

بریز توی قابلمه روشونو اب بگیره یه پیاز درسته چند تا سیر درسته بنداز توش جوش که اومد زیرشو کم کم کن بزار تا شب بپزه حدودا ۱۲ ساعت

جنگه خواهر تهرانو زدن من جال ندارم نهار بزارم تو قلم میخوای عصاره ‌گیری کنی😂

نه فقط آب خالی
بزار انقدر بحوشه عصارش در بیاد
من زودپز می‌زارم

سوال های مرتبط

مامان برکه و محمد مامان برکه و محمد ۳ سالگی