من زود رفتم یکم بیمارستان ولی واقعا ترسی نداره طبیعی تو دوتاش قراره ادم درد بکشه ولی خب عوارض طبیعی واقعا کمتره من دعا میکنم ایندفعه ام طبیعی بشم
تو پست های منم هست ولی درکل اصلا نترس چون واقعا میگذره من واقعا در طول زایمان همش بخودم میگفتم تو میتونی تموم میشه
و اینکه درد های شدید از ۶سانته ک یک ساعت یا دوساعت بعدش حداکثر انشالله زایمان میکنی پس اصلا غیز قابل تحمل نیس
من کیسه آبم پاره شده بدون درد رفتم خیلی هم بد نبود اونجوری که تعریف میکردن نبود برا من که خوب بود ولی بهت توصیه میکنم حتما حتما ماما همراه بگیر خیلی خوبه خیلی
سعی کن ب جای جیغ و داد نفس عمیق بکشی اینجوری دردت کمتر حس میشه
خیلی مهمه که موقع درد بتونی با تنفسای شکمی یا ورزش حواس خودتو پرت کنی و اصلا جیغ نزنی اینجوری هم خودت استرست میره بالا هم نینی میترسه
درد زیادشم برا نیم ساعت آخره اولاش کلا مثل درد پریودیه نیم ساعت اخرم اگ هنراهی کنی با ماما عالیه
البته اگ بچه اولته توصیه میکنم حتتتتما ماماهنراه بگیری
من همسرم کنارم بود و واقعا عالی بود ، ماما همراه اصلا خوبی نداشتم ، ولی باز هم از زایمانم راضیم ، اینم ایشاالله مشکلی پیش نیاد حتما میرم طبیعی
عزیزم نترس زود میگذره
من کیسه آبم پاره شد بدون درد رفتم ولی خاطره بدی ندارم خداروشکر برای این یکی هم انشالله میرم طبیعی
ببین عزیزم باید تجربه اش کنی و برای هر بدنی فرق میکنه خب دردناک که هست یعنی بیشتر از دردناک ولی یه زن از پسش بر میاد به ذهنت آمادگی بده
واقعا درد دارههههههه ولی ب محض اینکه زایمان کردی ی حس سبکی داری راحتی و خوشحالی که خودت میتونی پاشی راحتی در کل یکم بخیه هم درد داره ولی با شیاف کاملا قابل تحمله
زود نری بیمارستان دردات و تو خونه بکش
به اینکه همین بدنیا اومد میدن بغلت فکر کن ، قشنگ تر از این لحظه وجود نداره
سلام من شب قبلش دیدم انقباض دارم صب رفتم برای چکاپ ک معاینه کردن گفتن دهانه رحمت باز شده بردن اورژانس چن ساعت اونجا بودم بازم معاینه شدم چن بار دیگه بردن بستری کردن بازم معاینه کردن اخر کیسه ابمو دکتر زد پاره کرد دردام زیاد شد ب دنیا اومد پسرم
توی پست منم هس
ترسم داره واقعا.
تو پست هام هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.