۴ پاسخ

تو یه مادر دلسوزی عزیزم به خودت افتخار کن واقعا ایشالا کم کم خوب بشه هم اون اذیت میشه هم خودت کاش یه راهی برای کولیک بود واقعا بدون هیچ سختی و تلاشی😢

من از کانادا یه دارو گرفتم برای کولیک منتهی چون خودم خداروشکر لازم نشد استفاده نکردم اگر میخوایین میتونم براتون بفرستم
آب روی آتیشه
کسی بهم معرفی کرده بود منم اخرای بارداریم به دستم رسید
شاید خوب باشه برای نی نی شما
داروهای ایرانی که امیدی بهش نیست این رو یکی از مامانای گهواره هم می‌شناخت گفت عالیه منتهی پیدا نمی‌کرد که بخره
من تو ایران پیدا کردم ۴ تومن بود
اگه خواستین پایین تر میتونم بدم
تاریخ هم داره حیفه
عکسش رو الان براتون می‌زارم ببین اصن شکلشم فرق داره با ایرانی ها

اخی میدونم اوجش سع ماهگیه

ما هنوزم درگیریم🥲

سوال های مرتبط