چ بستنی برای وزن بچه بخورم؟؟؟

۸ پاسخ

بستنی سنتی بهتره بخاطر مغز و خامه اش

بستنی معجون توش مغزیجات هم‌هست

سنتی شکلاتی قهوه نخور ، فقط وانیلی و شیری شرکتی مثل کیلویی ها یا سالار و کیم و عروسکی

والا من بیشتر بستنی سنتی خامه دار شنیدم

طعمش فرق نداره مهم اینه با شیر تازه پر چرب باشه

وانیلی بیشتر

فرقی نداره
من وانیلی خانوادع میگیرم

پرو بستنی

سوال های مرتبط

مامان بهراد مامان بهراد ۱۲ ماهگی
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری