۳ پاسخ

به دکترت بگو یه ازمایش انزیم کبدی بدی

عزیزم به دکترت بگو باید آزمایش بدی

منم جدیدأگاهی پاهام اینجوری میشه دلیلش رونمیدونم ولی قبلأمیگفتن ازکبدهستش به دکتربگو حتمأ من زیادسرپاباشم اونجوری میشم

سوال های مرتبط