من کولیکز میدم خوبه ولی پسرم طعم اش دوست ندارم تف میکنه و شروع میکنه ب گریه نمیدونم چرا سریع پشت سرش بهش شیر میدم طهم اش بره ولی خوبه کارایی اش
من قطره اینفاکول،کولیک ایز کوفت مرض همشونم اصل یکش بی اثر بود یکیش مدفوعش میشد هر۱ساعت یکیش تا ۲روز جواب بود
فقط گریپ میکسچر خوب دارم میدم
من هنوزم برای نفخ کولیف میدم و راضی ام
من کولیف میدادم حدودا فک کنم یه ماه اینا دادم خوب شد دیگه نمیدم مگر اینکه بفهمم اذیت میشه
من از کولیکز راضی بودم هوب میکرد پسرمو فقط هرچی شیر میخورد بالا میاورد منم ندادم
من کولیکزاستفاده کردم باپدی لاکت.ازجفتش راضیم.بچم راحت شد ازدرد ودل پیچه های شبونه
قطره اینفکول اصلشو پیدا کنی خوبه.
گرمیچر خارجی بگیر معجزسس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.