اگ خیلی اذیت کننده و ناجور باشه عمل می کنن
یعنی صفرا رو درمیارن
من مامانم انجام دادن با لاپاراسکوپی
من تو حاملگی گرفتم خیلی اذیت شدم خیلی دردش بده از زایمان بدتره در نهایت باید عمل کنه غذای چرب نخوره که دردشو بدتر میکنه غذای سبک و کم بخوره من بخاطره صفرا کل بدنم عفونت گرفت هشت روز بستری بودم هر چی سریع تر عمل کنه بهتره یه شب بستری میشه تموم
من داشتم عمل کردم
باید عمل بشه صفراشو در بیاره اگه سنگش خیلی بزرگ باشه
خدای نکرده احتمال ترکیدن صفراش هس
شوهرم دوسه سال پیش عمل کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.