فرزند پروری شیر خشک نان پوشک

تصویر
۴ پاسخ

اگ خیلی اذیت کننده و ناجور باشه عمل می کنن
یعنی صفرا رو درمیارن
من مامانم انجام دادن با لاپاراسکوپی

من تو حاملگی گرفتم خیلی اذیت شدم خیلی دردش بده از زایمان بدتره در نهایت باید عمل کنه غذای چرب نخوره که دردشو بدتر می‌کنه غذای سبک و کم بخوره من بخاطره صفرا کل بدنم عفونت گرفت هشت روز بستری بودم هر چی سریع تر عمل کنه بهتره یه شب بستری میشه تموم

من داشتم عمل کردم

باید عمل بشه صفراشو در بیاره اگه سنگش خیلی بزرگ باشه
خدای نکرده احتمال ترکیدن صفراش هس
شوهرم دوسه سال پیش عمل کرد

سوال های مرتبط

مامان ملیسا جون 😘 مامان ملیسا جون 😘 ۲ سالگی
مامان ملیسا جون 😘 مامان ملیسا جون 😘 ۲ سالگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۲ سالگی
مامان لواشکم👶 مامان لواشکم👶 ۲ سالگی
مامان حلما مامان حلما ۲ سالگی
مامان فلفل مامان فلفل ۲ سالگی
مامان آیهان💙🫀 مامان آیهان💙🫀 ۲ سالگی
مامان آیهان💙🫀 مامان آیهان💙🫀 ۲ سالگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۲ سالگی
مامان فندقچه مامان فندقچه ۲ سالگی