۵ پاسخ

برا دوستم24بود 38هفته زایمان کرد کیسه ابش هیچی نشد همونجا براش باز کردن

من ۲۳ بود ولی رعایت کردم هنوزم زایمان‌نکردم

شیرینی جات نخور و آب کم بخور میاد پایین

منم از 34 هفته 21.5 ولی زایمان نکردم. معاینه هم شدم گفت هنوز دهانه رحمت باز نشده

روزی ۴ لیوان اب بیشتر نخور میوه هم فقط موز سیب بخور

سوال های مرتبط

مامان اسرا
🥹✨🥹✨ مامان اسرا 🥹✨🥹✨ ۶ ماهگی