من نمیشمارم در طول روز حس کنم کافیه
عزیزم اگه هنوز بخاطر عفونت آنتی بیوتیک میخوری حرکات جنین کمتر میشه
بچه ها فرق دارن یکی حرکتش زیاده یکی کم، مقایسه نکن. برای من یوقتایی تو ساعت حرکتش زیاده یوقتایی فکر میکنم تو یک ساعت حتی شاید تکونم نخوره. منم نگران میشم ولی بعدش ک میگذره تکون میخوره خیالم راحت میشه. مثلا اگه ی نصف روز تکون نخورد برو nst
ن بابا گاهی قبل غذا گاهی بعد غذا گاهی موقع خواب شب روز هروقت دلش بخواده
هر بچه ای با بچه دیگه فرق داره
دختر من عشقیه
ولی اصولش اینه که بعد غذا ۳ ۴ تا حرکت درست درمون داشته باشه اوکیه
بعضی بچه ها پر تحرک هستند بعضی ها هم کم تحرک این پسرم خیلی تنبله سونو هاهم همکاری نمی کرد اما امان از بارداری قبلیم اون پسرم نه براخودش کونگفو کاری بود توشکمم
پسر من که از اول تنبله باید چیز شیرین بخورم التماسش کنم تا اقا ی حرکت ملایم و یواش بره
من بیمارستان ک رفتم بهم گفتن بعد صبحانه و ناهار و شام به پهلو چپ بخواب در عرض ۲۰ دقیقه باید ۳ تا حرکت کنه حتی ریز باشه.
از من هروقت دلش بخاد تکون میخوره نخادم خودمو بکشمم تکون نمیخوره 😂خیلی سرتقه
بنظرم نشماری بهتره
اینکه در طول روز حرکتایی ازش حس کنی این خوبه
قبل غذا بعد غذا تکون میخوره 😐
شب باهم میخوابیم کوچکترین صدای محکم بیدارش میکنه سریع 😐😐😐🧿
از من یه ساعت تکون نخوره سکته میکنم بابا😊خداروشکر لحظه به لحظه تکون میخوره 🤲❣️
آره
من غذا هم نخورم بندری میره دخترم ماشالا 😁
من تا هر چی بیدارم پا تا پای خودم بیداره دقیق😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.