نگران نباش هفتت خیلی خوبه، بعدم من هرکیو تو همین گهواره دیدم سرکلاژ باز کرده طول کشیده تا زایمان کنه،
منم فردا میکشم تو اتاق عمل ان شاالله
ی کم. باز کردی به سلامتی ؟ نگران نباش دهانه رحم به این راحتی باز نمیشه بعد باز کردن سرکلاژ. وای برا من باز کردنش خیلی درد کشیدم داشتم از حال میرفتم دیگ
36هفته و2روزی اصلا استرس نداشته باش دیگه چرا میترسی الان نینی کامله بسلامتی
من دکترم گفت شاید لکه ببینم ولی هیچی ازم نیومد
ن خون نمیاد نهایت بخاد بیاد ی ذره کمی.
مونده به بدنت بعضیا دارن بعضیا ندارن😑
باز نکن تو سزارینی،مگه معایینه شدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.