یادم رفت هشتگ بذارم😐#پوشک#کودک#بچه#شیر

تصویر
۴ پاسخ

با ۶۰تومن چیزی میخریدم

همه رو جمع میکردم میرفتم طلا دست دوم میگرفتم که استفاده کنم

ضرر میکنی. ‌به نظرم همون با ۶۰ تومن طلا بخر. بقیه رو قایم بکن به شوهرت نگو

با ۶۰ تومن میتونی دستبند ورداری یا یدونه النگو .. اونارم بزار اگه خدایی نکرده یموقع احتیاج داشتی میتونی یه تیکه رو بفروشی

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی
مامان جانِ مادر مامان جانِ مادر ۴ سالگی