کیا میرن پیاده روی تنها میرید یا با کسی

بارداری#بارداری#بارداری

۱۰ پاسخ

با همسرم شبا میریم هفته ای 2یا3بار

هنوز. شروع نکردم

منم با دخترم ومامانم و همسرم

با همسرم،دیشب رفتیم بارون گرفت 🤣 شدید

من با همسرم میرم

من همش خونم

طبیعی میخوای زایمان کنی؟؟؟

من هنوز ک نمیرم موقش با همسر یا مامانم تنهایی کیف نمیده بهم

با دوستم می رم جانم

من همیشه تنها میرم پیاده. روی چ الان ک حامله م چ قبلا. ک میرفتم

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم مامان فسقلیم ۷ ماهگی