خانما ورزش بارداری حتما لازمه یا پیاده روی کافیه؟

۷ پاسخ

به نظرم ورزش های مخصوص هم کنارش باشه خیلی بهتره برای امادگی خودمون

باشگاه هم میشه رفت و حرکات مخصوص بارداری و حرکات سبک انجام داد؟

خوبه برای زایمان طبیعی اگه سزارین هستید که نه ،دو هفته آخر معمولا انجام میدن ،حالت سجده برای اومدن سر تو کانال لگن و پروانه نشسته برای باز شدن لگن و تقویت مفاصل لگنی، ورزش گکل برای تقویت لگن و عضلات لگن و واژن،پله نوردی و پیاده روی ،اینا برای زایمان بهتر طبیعی خوبه

اگه میخوای طبیعی بیاری که حتمااااا لازمه .
اگه سزارین هم هستی بازم لازمه
چون فشارتو کنترل میکنه، قندتو کنترل میکنه وزنتو نمیزاره خیلی بالا بره
درداتو خوب میکنه و بچه رو هوشیار و باهوش میکنه

ورزش به خودت کمک میکنه که افتادگی رحم پیدا نکنی

پله نوری هم بکن من ورزشم شروع کردم

پیاده روی هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نشونه🩷 مامان نشونه🩷 هفته سی‌ودوم بارداری