برای منم ببلاک ای ار و کامفورت نوشته ترکیب میکنم بهش میدم
نان میدم البته دکتر گفت ای ار بده اما چون وزن گیری خوبی نداشت نان معمولی دادم اوکیه
من بچم رفلاکس پنهان داره تروویتال ای ار میدم خوبه
نان ای ار اما تازه دوقوطی دادم نبردم واسه وزن ببینم چجوری شد
اپتامیل میدم برا رفلاکس هم دکتر دارو داد خداروشکر بهتر شد
سلام دخترمن رفلاکس وکولیک داره دکترشیرببلاک کامفورت نوشت ولی همش اذیت میشه طعمشم دوست نداره
سلام دخترمن رفلاکس وکولیک داره دکترشیرببلاک کامفورت نوشت ولی همش اذیت میشه طعمشم دوست نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.