نه کمه هر ده دقیقه باید سه بار انقباض داشته باشی
یه ربع زیاده… بزار ۵ دیقه شه، درداتو تو خونه بکشی بهتره
بعدشم ۴۰ هفته ای دیگه .تا کی میخای واستی ،برو
حتما برو بیمارستان .ولی اینو بدون که اونجا معاینه ت کنن درد و انقباضت بیشتر میشه همونجا فک کنم زایمان کنی
برو بیمارستان اگه دردات منظمه
محض احتیاط یه سر بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.