۶ پاسخ

نه کمه هر ده دقیقه باید سه بار انقباض داشته باشی

یه ربع زیاده… بزار ۵ دیقه شه، درداتو تو خونه بکشی بهتره

بعدشم ۴۰ هفته ای دیگه .تا کی میخای واستی ،برو

حتما برو بیمارستان .ولی اینو بدون که اونجا معاینه ت کنن درد و انقباضت بیشتر میشه همونجا فک کنم زایمان کنی

برو بیمارستان اگه دردات منظمه

محض احتیاط یه سر بزن

سوال های مرتبط