دختر من الان ک ۸ سالش موقعه ک کوچیک بود این طوری میشد دکتذ نبردم ایقد پشیمونم
فک کنم ریسه میرن دخترمنم بترسه یا خیلی دردش بیاد اینجوری گریه میکنن میگن عمشم اینجوری بوده کبود میشده
عزیزم اگه تونستی متخصص قلب کودک ببرش
یه ویزیت قلب کودک ببرش
ضرری نداره که
خیالت هم راحت میشه
اگه ب دعا اعتقاد داری براش دعا بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.