۱۶ پاسخ

چرا ایتقد خودتو اذیت کنی
منم این شرایطو داشتم شیر خشگ دادم
واقعا این همه مادرخودشو اذیت کنه چه ارزشی داره بعدا روح روان و جسمش بیمار بشه
این همه بچه چند قلو ک شیر خشک خوردن
این همه بچه ک مادره دوباره باردار شده شیر خشک خوردن
حتی قدیما ک شیر خشکا بدرد نمیخوره زیادم در دسترس نبوده حتی شیر گاوم میدادن چون هی بارداری پشت سر هم داشتن
پس اون بچها بزرگ نشدن؟
دست بردارید خانوما از تحقیر کردن خودتون بخاطر اینکه ۱۰۰ درصد در خدمت زندگی باشید
این همه مادرشاغل این همه مادری ک سفر میکنن ۹۵ درصدشون شیر خشگ میدن
بچه بزرگ نمیشه؟ مهم اینکه رو غذا خوردن ک افتاد غذای خوب بخوره
شیر مادر بد نیس ولی تو این شرایط ک خودتو نابود کنه مادر بده چون حوصله ای برا رسیدگی به روان بچه برات نمیمونه
حالا خوددانی
من هزاران تا بچه رو دیدم شیر مادرخوردن زیاد مریض میشدن لاغر ضعیفم بودن
شیر مادر تضمین کننده سلامتی بچه نیس ک اقد خودتو عذاب بدی

فداسرت عزیزم ناراحتی نداره شیر خودتو داری میدی بهش عیب نداره ارزش شو داره که بچه ات شیر خودتو میخوره نه شیرخشک
شاید سینه هات سرش بیرون نیومده

برقی بخر خیلی راحت تری

منم شزایط ترو داشتم عزیزم نمیتونسم بشینم شیر بدم بچه ام گشنه گریه میکرد شیر خشک دادم ولکن انقد خودتو اذیت نکن منم با شیر دوش میدوشیدم میدادم اما ب مرور شیرم کم شد شیر خشک دادم تا کی اخه؟ اذیت نکن هم خودتو هم بچه رو شیر خشک بده راحت

همه ی بچه ها اولش سینه نمی‌گیرن یاد ندارن باید خیلی خیلی تمرین کنین تلاش کنین بالاخره میگیره...
رابط سینه امتحان کردی؟؟ من دوستم اوایل بچه ش سینه می‌گرفت بعد کم کم دیگه به سمت شیشه شیر متمایل شد سینه دوست نداشت بگیره.رابط سینه از داروخونه گرفت بچه ش بازم سینه میگیره

عزیزم درکت میکنم من سر بچه اولم باخانوادش شوهر یجا بودیم از طرفی ترسیدم شیرم خشک شد از طرفی انقد اذیتم کردن بااینکه شیرم سر میرفت میگفتن تو‌شیر نداری و چی همش اذیت برشوهرم یاد میدادن اونم کتکم میزد خلاصه خیلی اذیت بودم بخام بگم سرت درد می‌کنه. منم دیگه مجبوری شیرخشکم دادم ک آخرش بچم شیرخشک بیشتر خورد منم افسرده شده بودم سر این موضوع از خدا مخام‌جوابشونو بده الآنم همیشه میگم اونا باعث شدن بچم شیر خشکی بشه ب پسرم مدیونن ک از شیرمادر محرومش کردن

عزیزم پسرمنم نمی‌گرفت رابط سینه بیبی لند گرفتم با اون خیلی خوب میگیره براشون راحت تره و اذیت نمیشن
حتما امتحان کن نتیجه می‌گیری❤️

منم همین بودم خیلی تلاش کردم شیر مادر بخوره
نگرفت
کم کم با این موضوع کنار اومدم

بچه ۶ روزه چیه بخواد زور هم بگه میگیره تلاش کن یکم

بهش شیشه شیر نده بچه بد عادت میشه

عزیزم بعضی بچه ها یه کم بد قلقی میکنن اولش باید خیلی صبور باشی

با رابط شیردهی بهش بده گولش بزن

من مامانم بچه رو نگه میداره با دستش بعد سینه رو میکردم دهنش تا ۱۰روز این مدلی تا کم کم یاد گرفت از یکی کمک بگیر

اولاش سخت سینه میگیرن خیلی باید صبر داشته باشی

شیردوش برقی بگیر دیگه

به زور بهش بده بچه منم اولا نمیگرفت الان میگیره

سوال های مرتبط