مامانا کمک
شیرخشک .شیردهی.نوزاد.زردی .مابیبی. پوشک .تب

تصویر
۹ پاسخ

من ۱۳ پرومکس دارم چند ساله و خیلی راضیم
و از اول هم آیفون داشتم از زمانیکه آیفون ۵ در اومده تا الان فقط عوض کردم آیفون گرفتم بازم
خیلیم راضیم نه هنگ داره نه ویروس میفته ، دوربینشم حرف نداره ، افت قیمت هم نمیده هیچوقت با دلار بالا میره من صفرشو ۴-۵ سال پیش ۵۰-۶۰ تومن گرفته بودم یادم نیست دقیق ، الان دست دومشو که اینهمه هم کار کشیدم ازش ۱۳۰ میخوان
بنظرم آیفون یه نوع سرمایه گذاریه مثل طلا
پولتون به صفرش هم نرسید دست دومشو بخرین بازم ارزش داره اونم گرون میشه

۱۳ خوبه ولی دیگع از رده خارجه
اینم بدون ایفون هرسال یه مدل جدید معرفی میکنه و ارزش مدلای قبلی کمتر میشه
اگه روزی بخوای بفروشیش هم براساس سلامت باتری گوشیت ارزش گذاری میشع
و چسی داره بیشتر
مثلا برنامه های ایرانی نمیتونی نصب کنی مگه اشتراک بخری
مثل اندروید برنامه های کرکی نمیتونی نصب کنی و باید حتما بخریشون
من ۳ سالع ۱۳ دارم الان احساس میکنم دیگه باید عوضش کنم ولی خب با این قیمتا نمیشه گوشی خرید
من اگه جات بودم مدلای جدیدتر میگرفتم چون چندسال دیگه برای ۱۳ آپدیت نمیزنن

15پرومکس دارم راضی ام

من ۱۳ مکس دارم راضیم قبلش هم ۱۲ پرو داشتم خیلی خوب بود

من ۱۳دارم خوبه به نظرم بگیر منم اول سامسونگ داشتم من ابان ماه خریدم ۶۰تومن

من ۱۳ دارم و بشدت راضیم 🫠

من ۱۳دارم سه سال پیش گرفتم
قبلش گوشیم سامسونگ بود بلندگوش خراب بود همش میگفتم کاش منم ایفون داشتم گوشیم خرابه صدا نداره همش همسرم میگفت خوبه بعد یه روز رفته بودیم بیرون ماهرمضون بود یهو رفت تو گوشی فروشی برام گرفت سوپرایز شدم

من ۱۱دارم🥴

عزیزم تو تاپیک قبلی گفتم

سوال های مرتبط

مامان پناه🍒 مامان پناه🍒 ۱۳ ماهگی
مامان دنیز وایهان♥️💙 مامان دنیز وایهان♥️💙 ۱۵ ماهگی