این پوزیشن قاشقی که میگن چجوریه ؟
پوشک شیر خشک کودک بارداری سوختگی

تصویر
۲۰ پاسخ

نمیگی یکی دلش بخاد😑😑

آرد رو مثل برای حلوا میخوای تفت میدی ؟

خرمارو با روغن تفت بدیم☝️

بچها خرما رو هسته شو در بیارید تفتش بدین یکپ وانیلم بهش اضاف کنید ما دارچینم میزنیم ولی چون باردارین شما نزنید باعث انقباض میشه بعد یخ که شد گردش کنید نارگیل پودر پسته یا گرده بریزید روش

وای منم خیلی دلم خاس🥹🥹

منم‌ واقعا هوس کردم واااای

من اینجوری درست میکنم
چند قاشق آرد رو حدودا ده دقیقه با حرارت کم بو میدم تا بوی خامی نده و عطرش بلند بشه بعد بهش دلبخواه کره،ارده کنجد،سویق،پودر هل،دارچین و زنجبیل اضافه میکنم
بعد خرماها رو که پوست و هسته ش رو جدا کردم رو کمی تفت میدم که نرم بشه و له میکنم
و در آخر همه به مواد اضافه میکنم و ورز میدم
توپکی فرم بدید و تو پودرنارگیل یا کنجد تا پودر مغزیجات بغلتونید

اگه توپک خرمایی باشه طرز تهیش اینه بیشترم سلیقه ایی هست خرماهارو‌هم‌پوستش هم هستیم در بیارید خرما مظافتی باید باشه با خیلی کم کره اب شده بکوبید تا یک دست بشه بعدش پودر مغزیجات دلخواه پودر نارگیل کنجد حتی بادوم زمینی خورد شده گردو حتی پودر بیسکوییت پتی بور میتونید اصافه کنید باهم و اندازه گردو گرد کنید بعد توی پودر نارگیل پودر پسته یا کنجد بغلتونید‌خیلم مقویه فقط اگه دیابت دارید احتیاط کنید

طرز تهیههههه

همون خرماس وسطش گردو کوچیک گذاشتی گردش کردی بعد با پودر وانیل و پسته تزیین کردیش درسته ؟

همون به پهلو منظورشونه

خواهر صدا و تصویر اصلا به هم نمیخونه که😅سئوال یه چیه عکست برا یه سیاره ی دیگه🤣🤣
فک نکنم اصلا کسی به خود سئوالات حتی فکر کنه😅🤣

من دستورشا میخوام

گور بابای قاشق من از اینا می‌خوام اول طرز تهیه ی اینو بگو من طرز تهیه ی قاشق و میگم😂😂

طرز تهیه شو‌میشه بگی؟

طرز تهیه ش میگی

نمیدونم ولی این خوراکیه چقدر خوشمزه بنظر میاد🙈🙈🙈

پوزیشنو ول کن من دلم از اینا خواست🥺

این چیه عکسشو گذاشتی بنظر خوشمزه میاد من دلم خاست

فک کنم باید عین قاشق بشی😐

سوال های مرتبط

مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری