عزیزم قطره شیرافزا از داروخانه بگیر بعد هر وعده غذایی ۲۵قطره بریز تو ی لیوان آب بخور
بخصوص بعد ناهار و شام سینه پر شیر میشه
سه روزگی میاد . اگه فردا تب و لرز کردی حالت افسردگی داشتی نگران نباش داره شیرت رامیفته
چند هفته زایمان کردی طبیعی؟؟
پودرگالاكتوميد
پودر كالاكتوميد برای افزایش شیر خوبه
قرص شیر افزا بخور لاکتاول
مایعات زیاد بخور
بزارذبچه مک بزنه
مبارکه مامانی
نگران نباش زیر اب گرم یکم ماساژ بده و خرما و کنجد و حلوا بخور تا شیرت بیاد
اولش هم خیلی کم شیرت
رازیانه دم کن بخور روز۵به بعد شیرت زیاد میشه اولش خیلی کمه چون آغوز
با آب ولرم سینه هات بشور
مگه چند هفته زایمان کردی؟
پودر شیر افزا لاکتودین یا قرص لاکتاول بگیر من پودر شو گرفتم روزی سه بار میخوردم
تخم مرغ محلی آبپز
چای کمرنگ و مایعات فراوان
و اینکه مدام سینتو بدی میک بزنه
من اینکارو کردم روز سوم کامل شیر داشتم جوری ک لباسام خیس میشد
آب هویج بخور، ماهی هم شیر رو زیاد میکنه، اگه بچت دختره عرق رازیانه یا دمنوش رازیانه، خرما
فقط سعی کن کاری کنی که بچه مِک بزنه سینتو اینجوری راه میوفته شیرت
هیچ غصه نخور از فردا راه میوفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.