از تهوع زیاد همون اول فهمیدن😂
مامانم روز اول مادرشوهرم بعد از انتى
همین ک بیبی هاله انداخت🙂😂
هفته 5 بارداری عمه ام به مادر شوهرم گفت اونم به همه گفت 😐
به مامانم همون اول
بقیه رو بعد سونو قلب
یسریام هنوز نگفتم چون دور ترن گفتم جنسیت مشخص بشه الان مشخص شده ولی خب ندیدمشون خودشونم نپرسیدن نگفتم😅
من نمیخواستم بگم اصلا تا ۱۲هفتگی اینا ولی همسرم ب همه گفت
والا من بعد سونو قلب به مامانم گفتم همه رو خبر کرد ولی خانواده شوهرم میخوام تو 17.18هفتگی بگم
به مامانم ۱۱هفته گفتم ولی گفتم به کسی نگه
خانواده همسر ۱۵هفته
قبل اقدام😅😅به خواهر و دوستام تقریبا دو سه روز بعد تاخیر مادرم. نزدیک دوماه به مادرشوهرم و خواهرشوهرم.
بچه اول ۱۳
بچه دوم ۱۶
من ۲ماهگی گفتم
ما به پدر و مادر خودم و همسرم توی ۸ هفته گفتیم ولی به اقوام و آشناها حدودا ۱۳ ۱۴ هفتگی گفتم بعضی از اقوام هم دیرتر
من همون اول ک فهمیدم گفتم. ۵ هفتگی
من فقط مامان و خواهرم میدونم هنوز نگفتم به کسی تا بعد وقتی جنسیت مشخص شد یهو سورپرایز کنمشون😁😁😁😁😁
بعد انتی
من هفته ۱۵ بارداری دومه هیچ ذوقی ندارم انگار همش مطمین بودم این پسره ولی نشد و حس بدی دارم حتی الان
به خانواده ها همون اول که فهمیدم گفتم که بیشتر مراقب باشن
ولی به بقیه فامیل هنوز نگفتم
احتمالا بعد NT بگم ..
من که دفه اول بعدچهارسال باردارشدم چهارهفته بودم به مامانم و گفتم همه رو باخبر کر مث سگ پشیمون شدم و سقط شد دیگه ان شاءالله بارداربشم تصمیم دارم تا سه چهار ماه به هیچکس نگم
من تو ۸هفته فهمیدم باردارم بعد اینکه رفتم دکترو سونو وآزمایش دکترم تایید کرد گفتیم به همه
من بعد ان تی گفتم بهشون
همون اول گفتم ،بیشتر حواسشون بهم بود
رفتم سونو قلب که میشه ۸ هفته اون موقع گفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.