۱۰ پاسخ

نه منتظر میمونم هرکار داره پیام بده اگه صلاح دیدم بعد جواب میدم😂

بیخیال میشم اصلا حوصله ندارم هر خری میخواد باشه

من از فضولی نمیتونم طاقت بیارم زنگ میزنم

من ک از کنجکاوی میترکم باید بفهمم کی بوده😂😂😂

بله میزنم حتما کار داشت چند بار زده

من میدم بچم جواب بده

نه جواب نمیدم آشنا باشه خودشومعرفی میکنه در غیر اینصورت کسی نیست که بخواد زنگ بزنه 😅😅😅

نبابا یبار شد پاشدم زنگردم برااولین بار همچین کاری کردم یارو ک*خل بود هی بیخودی زنگ میزد قط میکرد

ن من زنگ نمیزنم تاخودش بزنه
اگ کار مهم داره باید پیامک بده بگه من فلانیم کاردارم واینا

آره زنگ بزن حتما باهات کار داره که دوسه بار زنگ زده

سوال های مرتبط

مامان آقاحسین🧿♥ مامان آقاحسین🧿♥ ۳ سالگی
مامان آریا جان مامان آریا جان ۳ سالگی