۳ پاسخ

وای چه دلی داره
خدا هیچکسو گرفتار بیمارستان نکنه
من خودم بچم ۲ماهگی مریض شد بیمارستان بستری بود
چرا بیمارستانین ؟؟

اوهههه چه دلی داره بخدا توهم آدمی خسته میشی 🚶‍♀️
خدا هیچکس سمت بیمارستان نکشونه

خوبه سرخوش

سوال های مرتبط