۶ پاسخ

الان زوده بدی یبس میشه بزار حد اقل یه ماه دیگه

https://rubika.ir/joing/BADDIAJBF0EKWIQSFAQDARWFAROZLDWK
گپ دورهمی مامان ها 😍
روبیکا پیام بدین تا عضوتون کنم
@fatee888

از شیش موز بدی بهتره.خیلی سنگینه ممکنه بالا بیارع

من از ۶ ماهگی میدم دکترشم گفت مجازه، ولی نه زیاد بدی که یبوست شه

من که میدم میریزم تو پستونک میوه خوریش تو فرنیشم میریزم
فقط زیاد نده یبوست میشه

دکتر پسرم برنامه غذایی که داد گفت سیب و گلابی و انبه موز میتونی بدی

سوال های مرتبط