سلام کسی هست در ۶هفته و ۵روز
رفته سونو قلب بگن که یکم کند میزنه

۳ پاسخ

مگه قلب تو ۸ هفته نمیگن؟

من دیروز به حساب خودم هفت هفته بودم رفتم سونو گفت شش هفته ای ضربان قلبش هم پایینه

اره من رفتم ولی بعدش اوکی بود

سوال های مرتبط

مامان نیکی💕✨ مامان نیکی💕✨ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی