۷ پاسخ

دختر منم نشستنو دوس نداره

اصن گزاشتیش بشینه !
هرروز چند دقیقه دورشو بالشت بچین اسباب بازی بزار جلوش کم کم یاد میگیره

پسر منم ۷ ماه و ۵ روزشه سینه خیز نمیره نشستن هم فقط با کمک خودم یا تکیه ش بدم ب چیزی خودش تنهایی نمیشینه

تا نه ماه وقت داره نگران نباش
چون همش بغلته فرصت آموزش نداره
دختر منم اینطوره

نگران نباش یهو راه میره

پسرم ۸ماهشه هنوز سینه خیز نمیره فقط دور خودش میچرخه با سینه خیز. از۶ماه و ۲۰روز نشست .دخترتو دورش بالش بچین کمرش سفت شه بشینه .
پسرم فقطططط عاشق روروکه

مگه میشه بچه هفت ماه نشینه؟🥺

سوال های مرتبط