سلام خانوما میگم شکم من پایینه میترسم طبیعیه یا دکتر برم ؟

۲ پاسخ

از منم پایینه

منم شکمم پایینه البته از اول پایین بود هنوزم پایینه

سوال های مرتبط

مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی