۴ پاسخ

من آب‌پز دوست ندارم سیب زمینی خام رو رنده میکنم آبش و میگیرم سیر و پیاز و هم رنده میکنم آبش رو میگیرم .نخود سبز رو له میکنم میزنم با زرد چوبه و فلفل سیاه و پاپریکا و یه قاشق آرد سوخاری و تخم مرغ خیلی ترد و خوشمزه میشه

من امروز کوکو سیب زمینی خام درستیدم شوهرم لب ب کوکو نمیزنه نمیدونی چقدر خوشش اومد ،پیاز و آبش گرفتم سیر رنده کردم سیب رنده کردم آبش گرفتم بهش ی ق آرد سفید زدم با سبزی های معطر و یکم پودر آویشن و ی نوک قاشق بیکینگ پودر روغن ک تقریبا داغ شد ی ملاقه ازش ریختم تو تابه بعد تا خودشو گرفت دوباره نصف ملاقه ریختم روس شعله رو یکم زیاد کردم کوکو ک سرخ شد اون ورش کردم شعله ملایم کردم بدون در ک خودش مغز پخت شد خیلی کم نمیکنم ک وا نره،ولی نگم عین کیک پف داشت البته مزش نگم ک مزه ی جون بود برای بجه ها و شوهرم،زردچوبه هم بزن بیشتر ک خوشرنگ شه

سیب زمینی را نیم پز میکنم بعد رنده‌میکنم پیازم رنده میکنم و زردچوبه و فلفل سیاه میزنم یکمم ترخون میزنم و سرخ‌میکنم ...

من سیب زمینی رو میزارم آبپز میشه له میکنم بهش یه تخم مرغ نمک و یه کوچولو زردچوبه و ادویه ومیزنم تو روغن سرخ میکنم با گوجه و خیارشور میخوریم😅😅

سوال های مرتبط

مامان علیرضاولیانا❤️ مامان علیرضاولیانا❤️ ۴ سالگی