۱۴ پاسخ

زمینی ک نمیان جرات ندارن ولی اگرم بیان مردای ایران هر کدومشون ۵ تا سربازو حریفن نترسید بچه ها نیروهای امنیت نمیزارن حتی ۱ سرباز حرومی وارد ایران بشه

نه نمیتونن .ما زمینی قویی هستیم و اینکه دیگه مشاورش گفته که ما پیروز شدیم میخواهیم از جنگ بریم اسکولن

خدا کنه زمینی حمله نکنه . درسته الان دو دسته هستن مردم ایران . ولی همه مردم ایران باغیرتن . چ اونا ک عزیز ب ناحق از دست دادن چ اونا ک خوش خوشانشون بود.اگه زمینی حمله کنن پیر و جوون از ناموسشون دفاع میکنن .و گور خودشونو کندن امریکاییا. ولی من از کشتو کشتار بیشتر میترسم . ان شاالله تمام شه همه چی

گفته احتمال حمله زمینی زیاده
بعدم اهدافش برا حمله زمینی هم مشخص کرده میخواد اورانیوم رو برداره ببره

اون نیرویی که شما فکر میکنین با اونا‌ که اونا میخوان بفرستن فرق میکنه قرار بود ی سری متخصص هسته ای بیارن مه مطمین بسن از نابودی انرژی هسته ای برای تست و اینا

نه فعلا

رفقا اگه این روزا حوصلتون سر رفته یه سر بزنید
و داستان من و بخونید خالی از لطف نیست❤️

منم شنیدم

نه تورو خدا😥😥کی گفت؟؟؟!!!

ن بابا اگه زمینی بخان بیان توجزیره نمیرن ک وسط دریا از مرزها میان

منم توی کانالی خوندم فرستادمش خانما میگن دروغ

نه دیگه تو روخدا نه😞😞😞😞😞😞😞

نیروهاشو آورده ولی وارد ایران نشدن

نیروی آمریکایی اومده ولی وارد نشده

سوال های مرتبط