۱۱ پاسخ

دختر من بدنیا اومد 2950 بود روز اول پنج ماهگیش بردم دکتر تازه شده 5900 وزنش خیلی کمه
توی ی ماه 200 گرم اضافه کرده کلا

ماهی ۸۰۰ گرم باید اضافه کنه عزیزم نرمال ترین حالته

عزیزم اتفاقا بچه های ریزه خیلی زرنگن دختر منم ریزس هرکسی میبینش میگه مشخصه خیلی زرنگه

دخترمن ۲.۵۰۰ب دنیا اومد الان۷ماهشه ۶.۸۰۰ بهداشت گفته چون قدش بلنده و از اول وزنش کم بوده جای نگرانی نیس

پسر من الان ۸ کیلوعه موقع تولد۳۴۰۰بود

هر بچه ای فرق داره گلم مثلا برا پسر من چهار ماهگی ۷۸۰۰ بود. پنچ ماهگی ۹۳۰۰ دیروز بردم بهداشت ۱۰ کیلو بود

پسر من ۲۵۰۰بود
۴ماهگی ۶
۵ماهگی یادم نیس جان
بابد کارت واکسن ببینم

هفت کیلونیم خوبه

بالای 6.مثلا 6تا ششو نیم تای هفت دیگه تهش

۷-۸کیلو باشه

فک کنم بالای ۶ باشه خوبه .

سوال های مرتبط