کسی هست که بچش کولیک شدید داشته باشه ؟

۳ پاسخ

من من
تازگیا داره بهتر میشه
هنوزم هستاا

اره بچه من خیلی گریه میکنه هنوزم داره هم کولیک هم رفلاکس

برای بچه ی من خیلی شدید بود هر وقت می‌گرفت شاید دو یا سه ساعت گریه میکرد 😢😢😢

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین ۱۵ ماهگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۲ ماهگی