۳ پاسخ

انگار تو همه ی بچه ها هست فقط یسری ها کمتر یسری ها بیشتر

دخترم شیر خودمو میخوره،روزی چنبار پی پی کنه طبیعیه؟

دختر من اصلا کولیک نداشت درعوض رفلاکس داشت و با اون دهنمو سرویس کرد🥴😂

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۳ ماهگی