کسی هست ازین راضی باشه واسه کولیک بچش؟

تصویر
۷ پاسخ

من تازه گرفتم وقتی میدم خوابش میگیره نمیدونم خواب آورم است یا نه

من میدم خوبه همراه با پدیا بست و بی بی کر‌

نه. رفلاکس رو بدتر کرد. کولیکز بهتره

اگه رفلاکس داره نده تشدید میکنه

والا دختر منم کولیک داره از اول اصلا دارو ندادم چون دکتر گفت داروها الکی هستن ببین چجوری خوابش میبره تو ماشین با صدای سشوار رو پا تو بغل یا هرجور دیگه

آره. ولی من ساعتی نمیدادم. چون میدونستم بچم چه ساعتی شروع میکنه به گریه. نیم ساعت قبلش می‌دادم به بچه. یکم که گذشت شیرش می‌دادم بعد میخوابوندمش. بعد دیگه بیدار می‌شد گریه نمی‌کرد دیگه الانم خداروشکر گریه نمیکنه

من میدم اما دکتر گفت موقع بی قراری بده
فکر کنم بهتر باشه زودتر از ۸ ساعت ندی بهش
موقع بی قراری ۱ سی سی میدم

سوال های مرتبط

مامان اقاسهندم مامان اقاسهندم ۱۲ ماهگی