خانمها
شما هم از سونو NT میترسیدید؟؟؟؟

۹ پاسخ

من اصلا استرس نداشتم ولی برای آنومالی شب قبلش نتونستم راحت بخوابم..
اینقدر که اینجا چیزای بدی نوشته بودن🫩...

من برا ازمايشا ميترسم ، nt ترس نداره خيليم ميخندي و فانه

من دو روز پیش انجام دادم ترس نداره که مثل بقیه سونوهاست فقط دقیق تر برای همین یکم بیشتر زمان میبره

من برا ntنمی ترسیدم ولی برا آنومالی وقتی رو تخت دراز کشیدم نمیدونم چرا یهو ترسیدم و ضربان قلبم رفت رو هزار 🤦‍♀️

نترس بابا خیلی با حاله میری میبینیش 🥰

اره خیلی استرس داشتم ولی واسه انومالی اصلا استرس نداشتم

وای من خیلی استرسشو داشتم الانم استرس انومالی تمومی نداره استرسا تا وقت زایمان

همون سونو عادی فرقی نداره 🤣🤣

نه چرا بترسیم نترس و استرس نداشته باش .
انشالله همه چی اوکیه

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ ماهگی
مامان اِلین مامان اِلین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلی 👶🏼خدایا شکرت مامان تو دلی 👶🏼خدایا شکرت هفته هجدهم بارداری